MELİHA OKUR

Kuru fasulyenin nimeti!

Koç Holding Şeref Başkanı Rahmi M. Koç, artık "kuru fasulye" partileriyle anılıyor. Koç, teknesiyle dünya turuna çıkarken de, dönüşünde de dostlarına "kuru fasulye" partileri verdi. Dünya turunda da eminim ki bol bol kuru fasulye yedi. Dünya turuyla ilgili kitap yazdı. Gittiği ülkelerden aldığı eşyaları kendi müzesine taşıdı. Dün akşam Koç Müzesi'nde kuru fasulye partisi verdi.
Fakirin nimeti Türkiye'nin en zengin işadamı Rahmi Koç'un gözbebeği oldu. Yıllar önceydi. Bir toplantıda bakliyatçı Muammer Şahin, Koç'a, "Yeni fasulyeyi beğendiniz mi?" diye sorunca meraktan, "Ne fasulyesi" demiştim. Şahin ve Koç, "Fasulye" dostluğunu anlatmışlardı. Şahin, her yeni ürün çıktığında Koç'un yalısına fasulye gönderiyormuş. Ürünle ilgili fikrini alıyormuş. Ben, fasulye üreticilerinin yerinde olsam, Koç'la birlikte marka yaratmanın yolunu ararım. Rahmi Koç, Türk fasulyesini markalaştırıyor! Henüz programını yapmamış ama yakında yeni yaptırdığı teknesiyle Türkiye turuna çıkacak.
Kuru fasulyecilere önerim, fasulye, kardeşlik ve fırsat eşitliği yaratıyor. Gezi öncesi lütfen Koç'u "kuru fasulye" reklamında oynatın...

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.