Euro 2016 büyük bir heyecanla başladı. Piyasa değeri 5.3 milyar euroyu bulan Avrupa'nın en değerli futbolcuları şampiyonluk için ter dökecek. Euro 2016, 3.5 milyar euroluk da bir ekonomi yaratacak.
Türkiye Avrupa'nın en değerli 6. futbol ekonomisine sahip. Ancak Avrupa kupalarında harcanan bu paranın karşılığını görmek mümkün olmuyor.
Fakat Euro 2016'da Türkiye markası sahada olacak. Euro 2016 dünyada en çok izlenen 2. spor organizasyonu. Final maçını 400 milyon kişi izliyor. Yani tam bir tanıtım fırsatı... İçeride Milli Takım'ın sponsoru olsun ya da olmasın her marka reklamlarını bu milli duyguya dayandırıyor.
Avrupa, Türkiye ismini bu kadar çok konuşurken kaç Türk şirketi dünyaya markasını tanıtmak için bu durumu değerlendirdi? Göreceğiz.