AYŞE ÖZYILMAZEL

İştahımız mı kaçtı?

Bence kaçmadı da başka bir şey kaçtı.
Artık kalabalık masalarda pek iştahlı değiliz sanki. Yani patates salataları, kızartmalar, börekler, pilavlar hep artıyor. En azından şehirli kısmının sofralarında.
Salatalar, sebzeler, hafif görünümlü yemekler tutuyor. "Ay ben haşlanmış kabağı çok severim, ennn sevdiğim." Yalaaan! Haşlanmış kabak sevilir mi yahu?
Fazla kilolusu da kilosuzu da hep diyette anasını satayım. Diyette olmasa da niyette.
En leziz yemeklere eller gitmiyor. "Tatlı ister misiniz?" gözler üzgün, cümlenin tonu kararlı; "Yok ben tatlı yemiyorum."
Deseler sana tatlı üç kalori, bak bakalım kafanı tabaktan kaldırabiliyor musun? Ölüyorsun, geberiyorsun o tatlıya dalmak için ama trend bu, kendini tutuyorsun.
Yapacak bir şey yok! Şekerli, yağlı, hamurlu yemekler gözden düştü.
Peki kalpten ve rüyalardan düştü mü? Hiç sanmıyorum.
O zaman bu kadar kilosuyla savaşan insan olmazdı değil mi?
İşin numarası şurada gizli; toplum içinde yeme, evde tek başınayken ye Allah ye. Kimseler bilmeden yemekleri göm, meydana çıkınca sağlıksız tek bir lokma bile ağzına atma, yargıdan kork, atama.
Yediği yemek için bile rol kesmek zorunda kalan hallerdeyiz biz. E gel de derdine yanma.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.