AYŞE ÖZYILMAZEL

Tatil dönüşü depresyonu

Tatile gitmek güzel değil mi? Yok, değil.
Bir kere tatile gitmenin de bir stresi var. Zaten her haltın stresi var anasını satayım.
Nerede kalacaksın? Kiminle gideceksin? Arabayla mı uçakla mı gideceksin? Trafiğe göre kaçta çıkacaksın? Mutlaka en önemli şeyleri unutup, gereksiz ne varsa alacağın o bavula ne koyacaksın?
Peki bikiniye hazır mısın? Selülitler ne âlemde? Çocuğun varsa ekle bunlara çocuğun eşyalarını, hastalanma ihtimallerini, oyuncaklarını, kaprislerini, isteklerini.
Hadi gittin tatile. İyisin, iyi. Yorulsan da iyisin. Zaten ilk iki gün olaya alışmaya çalışmakla geçiyor. Eğer hayalindeki gibi bir tatili yakalayabilmiş nadir tatilcilerdensen birkaç güne keyfine diyecek olmuyor. Ellerinle tatil köyü, büfe kuyrukları, üst üste plajlara yani özetle kaosun içine düşmüşsen sana toptan yazık oluyor. Sonra dön bakalım şehrine, işine, evine, mecburiyetlerine.
Daha bavulu geri toplarken insana fenalıklar basıyor, mideye bulantı salınıyor.
Alın işte harika dört günden sonra İstanbul'a döndüm. İtiraf ediyorum, çok mutsuzum. Tatil dönüşü depresyonu diye bi'şey var. Tabii, onun da depresyonu var. Depresyona bağlanmayan ne var ki? O da var.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.