HINCAL ULUÇ

Mevlüt, ders veriyor!.

Mevlüt Tezel kardeşim, Günaydın'daki köşesinde nasıl bayıldığım yazılar yazıyor.. Ben onun yerinde olsam, siyasete hiç girmem.. Günaydın ekimiz zaten, siyaset dışı olaylar için çıkıyor.
Dün iki konu yazmış. İkisi de müthiş.
Bizim medyada yelkeni hep sosyal medyaya göre açanlar var ya.. "Sosyal medyada bir şey olsa da şişirsek.. Yarın onlar da bizi şişirir" diyenler..
İsmi lazım değil bir sosyal medya fenomeninin filmini "Birinci" ilan etmişler.
Mevlüt de, belgeleriyle birinci değil, beşinci olduğunu yazmış ve "Düzeyli filmlere salon vermeyen sistem kültürel yozlaşmaya yol açıyor" demiş ki.. Alkış..
Bohemian Rapsody adlı şarkının, Freddy Mercury tarafından nasıl uzun süreçte yazıldığını, plak şirketinden nasıl ret cevabı aldığını hikâye etmiş. Sonra da günümüze gelip 1975'te basacak şirket bulamayan şarkının bu sene dünya çapında 1 milyar 600 milyon kişi tarafından dinlendiğini yazmış. Mevlüt yazısının sonuna "Başarıya giden yol inanmak, çok çalışmak ve inat etmekten geçiyor" diyor..
Kime diyor?.
Hepimize..
En başta da "Yeni Fenerbahçe" diye yola çıkıp, ilk durakta trenden inen ve adeta yol boyu tükürdüklerini yalamaya başlayan Ali Koç'a..

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.