BAE'den Türkiye için çirkin iftira

BM’nin Kudüs kararından sonra Birleşik Arap Emirlikleri’ne ait Sky News Arabia “Türkiye DEAŞ ile ittifak halinde” iftira yayını yapmaya başladı

BAE'den Türkiye için çirkin iftira

Sky News Arabia'nın 12 kişilik internet ekibi Türkiye'deki FOX Türkiye 'nin binasında çalışıyor.

BAE'ne ait skynewsarabia'nın internet yayın ekibinin FOX Türkiye binasında çalışması için Dahlan'ın FOX'a bir yıllığına 30 milyon $ verdiği iddia ediliyor.

Bu ekip aynı zamanda Türkiye karşıtı Arapça trol hesapları da yönetiyor. FOX TV binasındaki 12 kişilik ekibin kontrolü BAE'deki skynewsarabia'daki 40 kişilik özel seçilmiş sözde Türkiye uzmanlarında.

BAE'deki ekibin içinde firari FETÖ'cüler de bulunuyor. FETÖ'nün Türkiye aleyhine hazırladığı dosyalar bu 2 merkezden Arap dünyasına servis ediliyor.

ABD ile teröristler arasındaki anlaşma böyle deşifre oldu

BİZE ULAŞIN