Salı 11.02.2014 00:00
Son Güncelleme: Salı 11.02.2014 15:54

Enocta İnsan Kaynakları Zirvesi 2014’e 5 oturum ile katılıyor

İnsan Kaynakları Zirvesi 2014’ün e-öğrenme sponsoru olan Enocta, Zirve’de eğitim ve gelişim dünyasında sosyal öğrenme, mobil öğrenme, video tabanlı öğrenme, oyun tabanlı eğitim gibi uygulamaları 5 ayrı oturumda ele alacak.

Bu yıl 19.'su düzenlenecek "İnsan Kaynakları Zirvesi 2014"ün e-öğrenme sponsoru olan Enocta Zirve'de,"Enocta ile Eğitim ve Gelişimde Teknoloji Buluşmaları" başlığı altında 5 özel oturum düzenleyecek. Enocta, 12-13 Şubat 2014 tarihleri arasında İstanbul Lütfi Kırdar Uluslararası Kongre ve Sergi Sarayı'nda gerçekleştirilecek özel oturumlarda 2014 yılında eğitim ve gelişim dünyasında sosyal öğrenme, mobil öğrenme, video tabanlı öğrenme, oyun tabanlı eğitim gibi ezber bozan uygulamaları paylaşacak.
Enocta Genel Müdürü Ahmet Hançer, 2013 yılında özellikle mobil eğitim alanında pek çok yeniliğe imza attıklarını belirterek şunları söyledi:
"Dünyadaki eğitim teknolojileri gelişmelerini yakından takip ediyor ve bu teknolojilere katkıda bulunacak uygulamaları Türkiye'de geliştiriyoruz. Bugün çalışanlara verilen eğitimlerin fark yaratmasını istiyorsak insanların hayatlarına dokunmalı ve orada olduğumuzu hissettirmeliyiz. Bunu gerçekleştirmenin yollarından birisi de çalışanı merkeze koyup, ihtiyaçlarına göre alternatif öğrenme araçlarıyla onlara öğrenme deneyimleri yaşatmaktır. Hedefimiz çalışanlarımıza daha etkin, verimli ve keyifli bir öğrenme deneyimi sunmak ve bu yolla şirket hedefleri için olumlu katkılar sağlamaktır."
Enocta yöneticileri ve iş ortaklarının konuşmacı olarak katılacağı özel oturumların başlık ve içerikleri şu şekilde olacak:
Yeni Dijital Hayatta Nasıl Öğreniyoruz: Enocta Genel Müdürü Ahmet Hançer'in yöneteceği ve farklı sektör temsilcileri ile yeni nesil öğrenme uygulamalarının ele alınacağı panele, İGDAŞ Eğitim Müdürü Murad Şeralioğlu ve Türkiye Finans Katılım Bankası Eğitim Müdürü Dr. İrfan Gültaş katılacak. Panel 12 Şubat Çarşamba günü gerçekleşecek.
Performansa Dönüşen Bilgi: Abdi İbrahim Gelişim Planlama Yöneticisi Banu Engür'ün katılacağı oturumda "Çalışanlar ihtiyaç duydukları acil bilgiyi güvenilir ve hızlı bir şekilde nasıl bulacak?" sorusuna yanıt aranırken, farklı araçlar da konuşulacak. Oturum 12 Şubat Çarşamba günü yapılacak.
Görüyorum, Duyuyorum, Anlıyorum!: Türkiye İş Bankası Eğitim Birim Müdürü Ayşe Özel'in konuşmacı olacağı bu oturumda ise dinleyiciler videoların bir eğitim projesinde nasıl hayat bulduğunu deneyimleme imkanı bulacak. Oturum 12 Şubat Çarşamba günü gerçekleşecek.
Her Zaman Her Yerden Öğrenme: Moderatörlüğünü Enocta Müşteri İlişkileri Müdürü İdil Denizciler Dinç'in yaptığı oturuma Vakıf Emeklilik Genel Müdür Yardımcısı Özgür Obalı ile Saat&Saat İnsan Kaynakları Müdürü Zeynep Akkuş konuşmacı olarak katılacak. Hızla gelişen ve değişen mobil dünyanın, eğitim ve gelişim faaliyetleri arasında nasıl konumlandırıldığına dikkat çekilecek panel 13 Şubat Perşembe günü yapılacak.
Dijitalleşme Eğitim Faaliyetlerine Nasıl Yansıyor?: Albaraka Türk Katılım Bankası Eğitim Teknolojileri Uzmanı Mehmet Çelikpençe'nin konuşmacı olduğu oturumda dijital dünyanın eğitim ve gelişime yansımaları ele alınacak. Oturum 13 Şubat Perşembe günü gerçekleşecek.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.