Pazar 13.04.2014
Son Güncelleme: Çarşamba 16.04.2014

EU-OSHA işyerinde stresle mücadele kampanyası başlattı

EU-OSHA, çalışanların yüzde 51'inin iş hayatında stresli olduğunu ortaya koydu. Ajans, 'Sağlıklı İşyerleri Stresi Yönetir' kampanyası başlattı

Avrupa İş Sağlığı ve Güvenliği Ajansı (EU-OSHA) tarafından yapılan son kamuoyu yoklaması, çalışanların yüzde 51'inin iş hayatında stresli olduğunu ve her 10 çalışandan 4'ünün stresle baş edemediğini ortaya koydu. Bu verilerden yola çıkan EU-OSHA, 'Sağlıklı İşyerleri Stresi Yönetir' adlı bir kampanya başlattı. Avrupa çapında iki yıl sürecek Sağlıklı İşyerleri Kampanyası, işle ilgili stresin ve psikososyal risklerin işverenler ve çalışanların katılımıyla çözülmesine yardımcı olmayı amaçlıyor.
TÜRKİYE 'DE DE YÜRÜ TÜLECEK

Psikososyal risklerin, Avrupa'da olduğu gibi Türkiye'de de birçok işletme için sorun olarak ortaya çıktığını belirten Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı, İş Sağlığı ve Güvenliği Genel Müdürü Kasım Özer, kampanyanın Avrupa ile eş zamanlı olarak Türkiye'de de sürdürüleceğini söyledi. Özer, "Bu kapsamda işyerlerinde stresle mücadele etmeyi amaçlayan etkinlikler gerçekleştireceğiz" dedi. Özer, 5-7 Mayıs'ta İstanbul'da düzenlenecek olan VII. Uluslararası İş Sağlığı ve Güvenliği Konferansı'nda konuyu ele almak üzere "Çalışma Yaşamında Psikososyal Risk Etmenleri" başlıklı bir oturum gerçekleştirileceğini ifade etti.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.