Son Güncelleme: Cumartesi 26.04.2014
Çağrı merkezleri istihdam deposu olacak
14 ÜNİVERSİTEDE VAR
Çağrı merkezi işinin bir meslek olarak algılanması gerektiğini vurgulayan Tarakçı, şunları anlattı: "Türkiye'de 14 üniversitede bulunan çağrı merkezi hizmetleri ön lisans programı, sektöre nitelikli işgücü yetiştirmeye başladı. Bu program, özellikle iş hayatına erken atılmak isteyen gençler için ideal fırsatlar sunuyor. Programdan mezun olan öğrencilerimiz, istihdam alanı giderek artan sektördeki kalifiye çalışan ihtiyacını karşılıyor."
EN SON HABERLER
- 1 Yeni Malatyaspor'da sözleşmesi sıkıntısı! 10 futbolcu...
- 2 70 bin kişilik çalışan ordusu
- 3 Siemens Ar-Ge’de kadın harekâtı
- 4 Geleceğin şefleri yetişiyor
- 5 Duygusal zekâ sahnede
- 6 Atamalar
- 7 Geleceğin veri bilimcileri ING’den çıkacak
- 8 Genç yetenekler Türk Telekom’da START verdi
- 9 Atamalar
- 10 İşe gitmeden yıllık 800 bin $ kazanıyorlar