Giriş Tarihi: 13.07.2014

CMC EMEA Bölgesi sosyal medya lideri

CMC, Contact Center World tarafından düzenlenen ve çağrı merkezi sektörünün en iyilerinin seçildiği yarışmada EMEA Bölgesi (Avrupa, Orta Doğu ve Afrika) 'En İyi Sosyal Medya Yönetimi' kategorisinde birinciliği elde etti. CMC Genel Müdürü Tolga Başarır, sosyal medya kullanımının çağrı merkezi sektöründeki gücünü sürekli artırdığını söyledi. Başarır, "CMC çok kanallı iletişim hizmeti kapsamında, çağrı merkezi, sosyal medya, web (chat, mobil ve e-posta) kanallarını tek bir platformdan takip edebiliyor ve bütünleşik olarak yönetebiliyor" dedi.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.