Pazar 24.08.2014

Atamalar

AVEA'NIN IT'Sİ EFE'YE EMANET
Avea çatısı altında farklı pozisyonlarda görev yapan Nazım Efe, Avea Teknoloji Operasyon Grup Direktörü olarak atandı. Meslek hayatına 1998 yılında Etibank'ta sistem programcısı olarak başlayan Nazım Efe, Aria- Aycell birleşmesinde teknoloji tarafında önemli roller üstlendi. Nazım Efe son olarak Avea'da IT Geliştirme Direktörü olarak görev yapıyordu.

DANONE'DE BOISSIER'Lİ DÖNEM
Laurent Boissier, Danone Türkiye Genel Müdürü olarak atandı. 1992 yılında "Ecole Centrale de Paris" Üniversitesi Mühendislik ve Yönetim Bilimleri bölümlerinden mezun Laurent Boissier, Mars & Co şirketinde strateji danışmanlığı, Boston Consulting Group'ta ise proje direktörlüğü yaptı. Boissier, en son Danone Sütlü Ürünler şirketinde Genel Müdürlük yapıyordu.

EFESTUR'A YENİ GENEL MÜDÜR
Anadolu Grubu şirketlerinden Efestur Genel Müdürlüğü'ne Nedret Aydemir atandı. Boğaziçi Üniversitesi İş İdaresi Bölümü mezunu olan Aydemir, 10 yıl Goodyear'da çalıştı. Oriflame, Pars-McCann Erickson, Eurocom Fulmar, Yaratım FCB'da yöneticilik yapan Aydemir, 2008'den beri grup şirketlerinden McDonald's Türkiye'nin Kurumsal İletişim Müdürü olarak çalışıyordu.

DURU, DELL ÜLKE MÜDÜRÜ
Didem Duru, Dell Türkiye'nin Ülke Müdürü oldu. İstanbul Üniversitesi İktisat Fakültesi mezunu Duru, bu göreve atanmadan önce, Dell Türkiye'nin Çözüm Direktörü olarak çalışıyordu. Duru, Dell'de çalışmaya başlamadan önce IBM'de çeşitli satış ve yönetim görevlerinde bulunuyordu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.