Pazar 07.09.2014

Atamalar

SABANCI HOLDİNG'DE YAPILANMA
Sabancı Holding Çimento Grup Başkanı Mehmet Göçmen'in Enerji Grup Başkanlığı'na atanmasının ardından, Çimento Grup Başkanlığı'nda yeni bir yapılanmaya gidildi. 2008 yılından bu yana Akçansa Genel Müdürü olarak görev yapan Hakan Gürdal, Sabancı Holding Çimento Grup Başkanlığı görevine atandı. Hakan Gürdal'dan boşalan Akçansa Genel Müdürlüğü görevine Çimsa Genel Müdürü Mehmet Hacıkamiloğlu getirildi. Hacıkamiloğlu'ndan boşalan yere ise Nevra Özhatay getirildi.
BP'NİN BAŞINA BİR TÜRK GELDİ
BP'nin dünyadaki iki ana iş kolundan biri olan "Küresel Rafinaj ve Pazarlama" grubunun CEO'luk görevine Tufan Erginbilgiç getirildi. İstanbul Teknik Üniversitesi İşletme Mühendisliği mezunu Erbilginç, Boğaziçi Üniversitesi'nde MBA ve Ohio State Üniversitesi'nde ekonomi üzerine yüksek lisans yaptı. Erginbilgiç, kariyerine Mobil'de başlamış, BP-Mobil birleşmesi esnasında BP'ye katılmıştı. Erbilginç yeni görevinde BP'nin tüm dünyadaki rafinerilerini ve akaryakıt, madeni yağlar, petrokimya ve havacılık faaliyetlerini yönetecek.
RANDSTAD 'A YENİ İK MÜDÜRÜ
Türkiye istihdam pazarına 2006 yılından bu yana kalıcı ve dönemsel istihdam, İK danışmanlık hizmeti, on-site işe alım desteği, değerlendirme, geliştirme ve bordrolama çözümleri sunan Randstad Türkiye'nin İnsan Kaynakları Müdürü Sezin Aytaç Ninic oldu. İTÜ İşletme Mühendisliği mezunu Ninic, PricewaterhouseCoopers ve Unitim'de çalıştıktan sonra farklı sektörlerde danışmanlık yaptı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.