Pazar 07.09.2014

İş aramaya günde 10 dakika

Eleman.net'in araştırmasına göre çalışanların yüzde 18'i çalışırken başka bir iş arıyor. Çalışanlar günde ortalama en az 10 dakikayı yeni iş aramaya ayırıyor

Eleman.net'in 2 milyon bireysel ve 190 bin kurumsal üyesi aracılığıyla elde ettiği verilere göre, çalışanların yaklaşık yüzde 18'i çalışırken yeni bir iş arıyor. Bu kesim için pazartesi ve salı günleri verimli geçiyor. Yeni iş ilanları ağırlıklı olarak pazartesi ve salı günleri saat 12.00 ile 15.00 arasında yayımlanırken, adaylar öğle yemeğinin ardından iş aramaya yoğunlaşıyor.

KADINLAR DAHA FAZLA İŞ ARIYOR
İş aramaya günde ortalama 10 dakika zaman ayıran adayların yaklaşık yüzde 34'ü mobil uygulama ve mobil site üzerinden sistemi kullanıyor. Ziyaretçiler arasında kadınların oranı yüzde 53 iken, erkek adaylar yüzde 47'lik dilimi oluşturuyor. Adayların yaklaşık yüzde 18'i çalışmasına rağmen iş aramaya devam ediyor. Yaklaşık yüzde 73'ü ise çalışmayan kesimden oluşuyor. Aktif olarak iş arayan adaylar arasında öğrencilerin oranı yüzde 5'i aşarken, emeklilerin oranı yüzde 1.46'da kalıyor.
ÖĞLEDEN SONRA YOĞUNLAŞIYOR
* Adayların en çok ziyaret ettiği zaman Pazartesi-Salı 14:00-16:00
* Firmaların en çok ziyaret ettiği zaman Pazartesi-Salı 10:00-15:00
* Yeni İş İlanlarının Ağırlıklı Olarak Yayınlandığı Zaman 12:00-15:00
* Adayların ortalama sitede kalma süresi 10 Dakika
* Siteye Mobil cihazlardan giriş oranı Yüzde 33.65

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.