Pazar 12.10.2014
Son Güncelleme: Pazar 12.10.2014

Turkcell'e Y kuşağında iki ödül geldi

Turkcell Y kuşağına yönelik işe alım projesiyle iki ödül birden aldı. Proje, teknolojiyi seven gençleri Turkcell'e kazandıracak

Turkcell Grup İnsan Kaynakları'nın, değişen jenerasyonun ihtiyaçlarını ve çağın gerekliliklerini düşünerek hazırlayıp uyguladığı işe alım süreci projesi, İngiltere'de düzenlenen The Peer Awards'ta iki ödüle birden layık görüldü. "Turkcell PAF 2014 - Y Kuşağına Özel İşe Alım Süreci" adı verilen proje, Y kuşağının yeteneklerini anlamak, buna göre işe alım stratejisi belirleyip inovatif ve teknolojiyi seven genç yetenekleri Turkcell'e kazandırmak amacıyla geliştirildi. Gelişen iş dünyasının yeni adaylarına ayak uyduran, yenilikçi, aynı zamanda esnek bir yapıya sahip İK projesi, Turkcell Grup İK Sistemleri Geliştirme Merkezi tarafından tasarlanıp Turkcell ve Turkcell Superonline İşe Alım Birimleri tarafından uygulandı. Proje, The Peer Awards'ta 35 finalist arasından "İşe Alım, Yetenek ve Liderlik" kategori birinciliği ve "IT&İletişim" sektör birinciliği olmak üzere 2 ödüle layık görüldü. The Peer Awards'un farkı, ödüllerin finalist şirketlerin birbirlerini değerlendirmeleri ve sunumların gerçekleştiği konferans katılımcılarının oylarıyla belirleniyor olması. Katılımcılardan projeleri "İnovasyon", "Verimlilik", "İlham Verme" ve "Fark Yaratan Yaklaşım" kriterlerinde en iyi olanları değerlendirmeleri isteniyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.