Pazar 19.10.2014

En dikkat çekici CV kazanacak

Yeni Asır'ın bu yıl beşincisini düzenlediği CV yarışmasında firmaların en çok dikkatini çekebilecek özgeçmişler yarışacak

Son yıllarda sık sık CV ve resume kelimelerini duyar olduk. Latince kökenli Curriculum Vitae kelimelerinin baş harfinden oluşan CV özgeçmişten başka bir şey değil. Curriculum Vitae, "hayat yarışı" Fransızca kökenli olan Resume de "özet" olarak Türkçe'ye çevriliyor. Ancak iş başvurularının vazgeçilmezi CV'ler sanki fabrikadan çıkmış gibi birbirinin aynı. Oysa CV'nin bir önemli görevi de işverenin dikkatini çekmek. Eğer dikkat çekemiyorsanız; mükemmel bir geçmişe, iyi eğitimlere ve pek çok özelliğe sahip olmanıza rağmen İK müdürünün masasınını üzerinde duran yüzlerce CV'nin arasında sıkışıp kalıyorsunuz demektir. Bu ihtiyaçtan yola çıkan Yeni Asır, 4 yıldır düzenlediği CV Tasarım Yarışması'nın 5'incisini hayata geçiriyor. Yarışmaya üniversitelerin veya yüksekokulların son sınıflarında okuyan veya yeni mezun olmuş veya mezuniyetinin üzerinden en fazla 5 yıl geçmiş kişiler katılabilecek. Değerlendirme yapılırken yüzde 60 tasarıma, (görsel çekicilik ve orijinallik) yüzde 40 içeriğe (yazım kurallarına uygunluk, ikna edicilik) dikkat edilecek. 6 Aralık 2014 gece yarısı sona erecek başvuruların sonucunda kazananlar 15 Aralık'ta İzmir Kaya Termal Otel'de ödüllendirilecek. Yarışmaya katılım için CV'lerin cvtasarimyarismasi2014@cvtasirimyanismasi. com adresine e-posta yoluyla gönderilmesi gerekiyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.