Son Güncelleme: Pazar 02.11.2014
İK'da maliyetleri düşürüyor
Turkcell Global Bilgi İK Genel Müdür Yardımcısı Oğur, devreye soktukları hizmet merkezi ile şirketlerin kişi başına İK maliyetlerini düşürdüklerini söyledi
ZAMANDAN KAZANDIK
Firmanın hizmet verdiği hazırgiyim firması Inditex'in İK Direktörü İpek Ötügen ise 1 ayda 720 dakikanın sadece görüşme yapılması için kullanıldığını ifade etti. Yeni sistemle birlikte adayların merkez ofiste 2 görüşme gerçekleştirip, sadece son görüşmelerini mağazada yaptıklarını dile getiren Ötügen, "Bu noktada mağaza; adayla tek bir görüşme gerçekleştirmiş oluyor ve mağaza müdürlerimiz; mağaza organizasyonlarına daha fazla zaman ayırabiliyor" diye konuştu.
Turkcell Global Bilgi; Turkcell, Turkcell Teknoloji, Turkcell Superonline, Global Tower, Turkcell Satış Dağıtım A.Ş., Fizzy ve Inditex olmak üzere toplam 7 şirkete "İnsan Kaynakları Hizmet Merkezi"yle hizmet veriyor.
EN SON HABERLER
- 1 Yeni Malatyaspor'da sözleşmesi sıkıntısı! 10 futbolcu...
- 2 70 bin kişilik çalışan ordusu
- 3 Siemens Ar-Ge’de kadın harekâtı
- 4 Geleceğin şefleri yetişiyor
- 5 Duygusal zekâ sahnede
- 6 Atamalar
- 7 Geleceğin veri bilimcileri ING’den çıkacak
- 8 Genç yetenekler Türk Telekom’da START verdi
- 9 Atamalar
- 10 İşe gitmeden yıllık 800 bin $ kazanıyorlar