Pazar 11.01.2015

Dijital pazarlamayı uygulamalı öğrendiler

Üniversite-sanayi işbirliği anlayışı doğrultusunda önce London Business School ardından Boğaziçi Üniversitesi ile ortak çalışmalara imza atan Vodafone Türkiye'nin dijital dönüşüm programıyla entegre olduğu "AD 440: Digital Marketing" (Dijital Pazarlama) ders programı sona erdi. Ders programında, Vodafone'un özellikle dijital pazarlama alanında hayata geçirdiği proje ve uygulamalar, Vodafone Red Academy'den 6 eğitmenin desteği ile öğrencilere tanıtıldı. Boğaziçi Üniversitesi İşletme Bölümü'nden 48 dördüncü sınıf öğrencisinin 12 gruba ayrılarak, "Vodafone Red", "Vodafone FreeZone" ve "Vodafone Arena" markalarına yönelik gerçek vakalar üzerinde çalıştığı programda başarılı öğrencilere, 2015 Vodafone Discover Genç Yetenek Programı'na katılma hakkı sunulacak.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.