Türkiye'de İK'cılar 'Sosyal Medya' diyor
Yapılan anket çalışmasına göre dünya genelinde listeye giremeyen sosyal medya konusu Türkiye'de İK alanında en önemli ikinci konu oldu
ŞİRKETLERİ DE GELİŞTİRİYOR
BCG Türkiye Genel Müdürü ve Yönetici Ortağı Burak Tansan "İnsan kaynaklarının sadece şirket çalışanlarını etkileyen bir konu olduğu büyük bir yanılgı. 2007'den bu yana, bu raporla amacımız insan kaynağı yönetiminin şirketlerin gelişimine yaptığı katkıyı ortaya koyarak, yol gösterici olmak" diye konuştu.
Tüm sonuçlar baz alındığında dünya genelindeki en önemli beş başlık sırasıyla şu şekilde:
1. Liderlik
2. Yetenek yönetimi
3. Davranış ve kültür
4. İK stratejisi
5. Çalışan katılımı
Çalışmanın Türkiye için olan ayağına bakıldığında ise öncelikli görülen ilk 5 başlık şöyle:
1. Yetenek yönetimi
2. Sosyal medya
3. Liderlik
4. İşverenin marka imajı
5. Davranış ve kültür
EN SON HABERLER
- 1 Yeni Malatyaspor'da sözleşmesi sıkıntısı! 10 futbolcu...
- 2 70 bin kişilik çalışan ordusu
- 3 Siemens Ar-Ge’de kadın harekâtı
- 4 Geleceğin şefleri yetişiyor
- 5 Duygusal zekâ sahnede
- 6 Atamalar
- 7 Geleceğin veri bilimcileri ING’den çıkacak
- 8 Genç yetenekler Türk Telekom’da START verdi
- 9 Atamalar
- 10 İşe gitmeden yıllık 800 bin $ kazanıyorlar