Pazar 15.02.2015

İş toplantıları sanal platforma doğru kayacak

Teknolojinin gelişimi ile sadece çalışma şekilleri değil, toplantı modelleri de hızla değişiyor. Mobil, küresel, dağınık ve sanal bir işgücü, günümüzün gerçeği haline gelmiş durumda. Değişen çalışma koşulları nedeniyle, yüz yüze iletişim kurmak her zaman mümkün olmayabiliyor. Bu noktada, yeni nesil teknolojilere duyulan ihtiyaçlara gereksinimin giderek arttığı gözlemleniyor. Unify tarafından Orta Avrupa'da yapılan bir araştırmaya göre, çalışanların en çok e-posta (yüzde 93), telefon görüşmeleri (yüzde 89), telekonferans görüşmeleri (yüzde 72) gibi geleneksel iletişim araçlarını kullanıldıklarını, sesli konferansın görüntü ile desteklenmesinin toplantı konsantrasyonu açısından daha verimli olduğunu, buna rağmen yüzde 34 oranında videolu görüşme yapılıyor.
Sanal toplantı masası dönemi

Kurumların büyük çoğunluğu birbirine uzak ve dağınık ofislerdeki ekiplerden oluşuyor. Ancak uzaktan çalışan ekipler bir yandan yüzleşmek zorunda oldukları iletişim sorunlarını, bir yandan da projelerden doğan sorumlulukları ve işlerini takip etmek zorunda kalıyor. Mevcut yapıya daha fazla iletişim aracı eklendiğinde ise iletişim süreci daha da karmaşıklaşıyor ve ekipler; elektronik posta, telefon ya da telekonferans gibi birbirleriyle bağlantılı ve her zaman verimli olmayan iletişim araçlarına başvuruyorlar. Yüksek verim için sanal toplantı alternatifini kullanan çalışanlar sanal bir toplantı için e-posta ile katılımcılara gönderilen bir davetiye ve toplantıya katılabilecekleri uygun bir cihaz ve internet bağlantısı yeterli oluyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.