Çalışanı 'oyun' motive ediyor
En çok talep oryantasyon eğitimine
Oyunlarda seslendirme yaptıklarını ve en çok oryantasyon eğitimleri için oyunlaştırmanın talep edildiğini dile getiren Kestek, çalışanları ağırlıklı X ve Y kuşağı olan firmaların bu işe önem verdiğini ifade etti. Örneğin oyun oynayan bir satış danışmanının her doğru satış adımı için puan topladığını, her hatasında ise oyunun başa döndüğünü belirten Kestek, bazen de oyun sırasında ekranda bir soru belirdiğini bu şekilde alınan cevaba göre verilen eğitimin başarılı olup olmadığının ölçüldüğünü söyledi.
Zamandan yüzde 40 tasarruf sağlıyor
E-learnIng'de zamandan da yüzde 40 oranında tasarruf edildiğinin altını çizen Kestek, direkt ihtiyaca yönelik uygulamalar olduğu için maliyetin de daha düşük olduğunu, çok yalın bir eğitimin 5 bin liraya mal edildiğini ifade etti. Şirketlerin ellerindeki eğitim dokümanlarını kendileriyle paylaştıklarını ve yazılım ekibinin bu dokümanları uzaktan eğitim haline getirdiklerini vurgulayan Kestek, uzaktan eğitim pazarının ise bu yıl sonunda 2.8 milyar dolara ulaşmasını öngördüklerini söyledi.
EN SON HABERLER
- 1 Yeni Malatyaspor'da sözleşmesi sıkıntısı! 10 futbolcu...
- 2 70 bin kişilik çalışan ordusu
- 3 Siemens Ar-Ge’de kadın harekâtı
- 4 Geleceğin şefleri yetişiyor
- 5 Duygusal zekâ sahnede
- 6 Atamalar
- 7 Geleceğin veri bilimcileri ING’den çıkacak
- 8 Genç yetenekler Türk Telekom’da START verdi
- 9 Atamalar
- 10 İşe gitmeden yıllık 800 bin $ kazanıyorlar