Pazar 26.07.2015

Bayramda 6 bin 500 kişiyi istihdam etti

Bayramlarda üretim ve satışlarını artıran Şölen, Ramazan Bayramı'nda ek olarak 6 bin 500 kişiyi istihdam etti

Gıda şirketi Şölen, Ramazan Bayramı'nda ürünlerini tüm Türkiye'ye ulaştırmak amacıyla 6 bin 500 kişiye iş olanağı sağladı. Şölen CEO'su Elif Çoban, "2014 yılını 687 milyon TL ciro ile kapattık. Yıl içinde bayramlar en fazla satış yaptığımız, tüm Türkiye'de geniş kitlelere ulaşma şansını yakaladığımız dönemler oluyor. Geçen yıl ağırlıklı olarak öğrencilerden oluşan 5 bin 950 kişilik ek istihdam yarattık. Bu yıl ise Bayram dönemi için yine çoğu öğrenci olacak 6 bin 500 kişiye dönemsel iş imkanı sunduk" diye konuştu.

kadınlar mendil dikti
Çoban, bayramların unutulmaya yüz tutan geleneği mendiller için özel bir proje yürüttüklerini açıkladı. Elif Çoban, Güneydoğu Anadolu Bölgesi'nde faaliyet gösteren ÇATOM'larla işbirliğine giderek hem kadın istihdamını desteklemeyi hem de el işi mendillerin yeniden gündeme getirdiklerini vurguladı. Çoban, "Kadınların sosyal hayata daha fazla katılmalarını sağlamak, istihdamı ve girişimciliği desteklemek üzere kadını güçlendirmek için sürdürülebilir projeler üzerinde çalışan ÇATOM'ların Mardin Şubesi'ndeki kadınlarımız, bizim için el emeği göz nuruyla oyalı mendiller hazırladı. Biz de bunları çikolatalarımızla birlikte dostlarımıza gönderdik. Projemize önümüzdeki yıllarda da daha fazla kadını dahil ederek devam etmeyi hedefliyoruz" diye konuştu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.