Pazar 23.08.2015

Liderlerin akıl hocalarından şirketlere inovasyon dersi

"Geleceği yaratan liderlerin akıl hocası" olarak nitelenen Paul Rigby ile pek çok kurumda seminer ve etkinlik düzenleyen Meander Consulting, kasım ayında ise dünyanın 3 numaralı yönetim düşünürü olarak ilan edilen Vijay Govindarajan ile "Change, Innovate, Engage" kavramlarının tartışılacağı üçlü bir workshop'a hazırlanıyor. Kasım ayında yapılacak ve inovasyon başlığı altında düzenlenecek etkinlikte ise Vijay Govindarajan'ın kaleme aldığı 'Stella Çiftliği Nasıl Kurtardı" adlı masal Paul Rigby ve Vijay Govindarajan tarafından tasarlandı. Dr. Vijay Govindarajan strateji ve inovasyon konularında dünyanın önde gelen uzmanlarından birisi. Thinkers50 tarafından Hindistan'ın 1 numaralı ve dünyanın ilk üç içindeki yönetim düşünürü olarak ilan edilen Govindarajan, General Electric (GE) inovasyon baş danışmanı olarak çalıştı.
TERS İNOVASYONUN ÖNCÜSÜ
GE CEO'su Jeff Immelt ile birlikte yazdıkları, Harvard Business Review (HBR)'da yayınlanan "How GE is Disrupting itself" başlıklı makale, gelişmekte olan ülkelerden doğan inovasyonu anlatan, "ters inovasyon" kavramının öncüsü oldu. Fortune 500 firmalarının yüzde 25'inden fazlasında, CEO ve tepe yönetimlerine danışmanlık verdi. Boeing, Coca-Cola, Colgate, Deere, FedEx, GE, Hewlett-Packard, IBM, J.P. Morgan Chase, J&J, New York Times, P&G, Sony, and Wal-Mart ise müşterileri arasında. MBA ve doktorasını Harvard Üniversitesi'nden yapan Govindarajan, Tuck Üniversitesi'ne katılmadan önce ise INSEAD ve Harvard'da akademisyen olarak çalıştı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.