Pazar 03.01.2016

İş hayatında Z kuşağı alarmı!

Bireylerin iş hayatına adaptasyonu, teknolojiye olan ilgileri ve günlük hayatın yoğun temposuna uyum sağlayabilmeleri kuşaklara göre değişiklik gösteriyor. Ofis tercihlerinin ve çalışma ortamlarının kuşaklar arasında gösterdiği farklılıkları inceleyen Keller Williams Türkiye Ülke Direktörü Emre Erol'a göre asıl sıkıntı Z kuşağı. 2000'li yıllarda dünyaya gelen ve araştırmalara göre bir önceki kuşaklara oranla IQ seviyelerinin yüksek olduğu belirtilen Z kuşağı, önümüzdeki yıllarda iş hayatında aktif görev almaya başlayacak.
SANAL KUŞAĞA HAZIR OLUN
"Yaklaşık 18 milyonluk nüfusuyla Z kuşağının ihtiyaçlarının anlaşılması elzem" diyen Emre Erol şöyle devam ediyor: "Her şeyi sanal ortamda halletmeye hazır olan bir nesilden bahsediyoruz. Öngörümüz bu kuşağın geniş çalışma alanlarına ihtiyaç duymayacağı yönünde. Z kuşağı, X ve Y'nin aksine bireysel çalışmayı takım çalışmasına tercih edecek."
MUTLU OFİS KONSEPTLERİ YENİDEN GÜNDEMDE
Bugün üst düzey yönetici konumunda olan 'Baby Boomer'lar ve X Kuşağı çalışanları, enerjisi yüksek Y ve Z nesliyle aynı ofislerde çalışmaya başladığında yaşanacak olası çatışmalara karşı, şimdiden çözümler geliştirilmesi gerekiyor. Mutluluk ve verimin artırılması için talebe yönelik tasarlanan 'mutlu ofis' konseptlerinden sıklıkla bahsediliyor olacak.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.