Sekiz şirkete en iyi işveren ödülü
BAĞLILIK, SATIŞI ARTIRIYOR
CEO'ların çalışan bağlılığını istenilen iş sonuçlarına ulaşabilmek için kritik bir unsur olarak görmeleri gerektiğini belirten Aon Hewitt Türkiye Kurucu Ortağı Cengiz Gürleyik, yüksek bağlılığa sahip şirketin finansal etkilerinin çok önemli olduğuna işaret etti. Gürleyik, "Aon Hewitt'in 2015 yılı çalışan bağlılığı global trend raporuna göre, çalışan bağlılığındaki yüzde 5'lik bir artışın takip eden yılda satış gelirlerindeki yüzde 3'lük bir artış sağlıyor" dedi.
EN SON HABERLER
- 1 Yeni Malatyaspor'da sözleşmesi sıkıntısı! 10 futbolcu...
- 2 70 bin kişilik çalışan ordusu
- 3 Siemens Ar-Ge’de kadın harekâtı
- 4 Geleceğin şefleri yetişiyor
- 5 Duygusal zekâ sahnede
- 6 Atamalar
- 7 Geleceğin veri bilimcileri ING’den çıkacak
- 8 Genç yetenekler Türk Telekom’da START verdi
- 9 Atamalar
- 10 İşe gitmeden yıllık 800 bin $ kazanıyorlar