Pazar 19.06.2016

Çocuklarına hasret kalıyorlar

Yapılan ankete göre babalar para kazanmak için evlerine uzak yerlerde çalışmayı göze alıyor

Toplam 46 bin 69 kişi tarafından yanıtlanan Babalar Günü anketi, çalışan babalarla ilgili çarpıcı sonuçlar ortaya çıkardı. Kariyer.net'in yaptığı ankete göre, baba mesleğini devam ettirme alışkanlığı tarihe karışıyor. 'Babanız evden uzakta, farklı bir şehirde ya da ülkede çalıştı mı?' sorusuna verilen yanıtların yüzde 47'si ise babaların para kazanmak için evden uzakta çalıştığını gözler önüne seriyor.
1 YILDAN UZUN KALIYORLAR
Anket sorusuna yanıt veren katılımcıların yüzde 27'si babalarının bir yıldan uzun bir süre boyunca evden uzakta, farklı bir şehirde ya da ülkede çalıştığını söylerken, yüzde 15'i 1-6 ay boyunca evden uzakta, farklı bir şehirde ya da ülkede çalıştığını söylüyor. Katılımcıların yüzde 5'i ise babalarının 6-12 ay boyunca evden uzakta, farklı bir şehirde ya da ülkede çalıştığını belirtiyor.
BENİM MESLEĞİMİ YAPMASIN
Kendi mesleğini çocuklarının devam ettirmesini isteyenlerin oranı beklenenin altında. "Çocuğunuzun baba mesleğini yapmasını ister misiniz?" sorusuna cevap verenlerin yüzde 77'si "Hayır, kendi istediği işi yapsın" diyor. Katılımcıların tamamlaması istenen "Babamı benim hakkımda en mutlu eden şey..." cümlesini tamamlayanların yüzde 50'si "İş-özel hayat dengesini kurmam" derken, yüzde 28'i "Eğitimimdeki başarım" diyor. Katılımcıların geri kalan yüzde 22'lik kesminin cevabı ise "İş yerimdeki başarım" oldu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.