Pazar 23.10.2016

1 yılda istihdamı 7 bin artıracaklar

Çağrı Merkezleri Derneği (ÇMD), 2016 Türkiye Çağrı Merkezi Sektörü pazar verilerini açıkladı. Araştırmaya göre geçtiğimiz yıl sektörün sağladığı istihdam sayısı 83 bin iken bu sayı yüzde 3'lük büyümeyle 85 bin kişiye ulaştı. ÇMD Başkanı Metin Tarakçı, "2017'da istihdam rakamının 92 bine ulaşmasını öngörüyoruz. Sektörel dağılıma baktığımızda telekomünikasyon 23 bin 509 kişi ile birinci, finans 16 bin 869 kişi ile ikinci olarak öne çıkıyor" diye konuştu.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.