Giriş Tarihi: 6.11.2016

Gençlerin motivasyonu daha yüksek

Edenred ile IPSOS araştırma şirketinin birlikte gerçekleştirdiği ‘Çalışan mutluluğu ve motivasyonu’ araştırmasına göre Türkiye’de çalışanların motivasyonu yaş arttıkça düşüyor

Türkiye'de 600 binden fazla çalışana Ticket Restaurant Yemek Kartı, Ticket Compliments Hediye Kuponu gibi hizmetler sunan Edenred, IPSOS'la 'Çalışanların mutluluğu ve motivasyonu' konulu bir araştırma gerçekleştirdi. 15 ülkede, toplam 14 bin çalışanla yapılan, Türkiye'den de 18 yaş üzeri 800'ü aşkın çalışanın katıldığı araştırmaya göre Türkiye'de çalışanların yaşı yükseldikçe motivasyonunun düştüğü sonucu ortaya çıktı. Araştırmaya katılanlardan "Motivasyonum düşüyor" diyen 45 yaş üstü çalışanların oranı yüzde 35'iken 30 yaş altı çalışanlarda bu oran yüzde 15'te kaldı.
ÖZELDE DAHA YÜKSEK
Araştırma sonuçları Türkiye'de özel sektör çalışanlarının motivasyonunun kamu çalışanlarına göre daha yüksek olduğunu da ortaya koyuyor. "Motivasyonum artıyor" diyen özel sektör çalışanlarının oranı yüzde 27.5 iken, kamuda bu oran yüzde 20.9 ile sınırlı. Aynı araştırmanın 2015 yılı sonuçlarına bakıldığında motivasyonun arttığı görülüyor. Anketi yanıtlayanlar arasından "İşte motivasyonum düşüyor" diyenlerin ortalaması geçen yıl yüzde 35 iken bu yıl oran yüzde 24'e geriledi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.