Pazar 29.01.2017
Son Güncelleme: Pazartesi 03.04.2017

Dijital bilinç artıyor

İnsan kaynakları seçme, yerleştirme ve danışmanlık şirketi Randstad'ın yılın 4'üncü çeyreğinde paylaştığı "Workmonitor/İnsan Kaynakları İstihdam Araştırması Raporu" yayınlandı. Her ülkeden minimum 400 kişinin katıldığı araştırmaya göre katılımcıların yüzde 84'ü şirketlerinin dijital stratejisinin olmasının önemini doğrularken, yüzde 59'u da şirketlerinin elle tutulur bir dijital stratejisinin olduğunu söyledi. Araştırmaya göre, Hindistan yüzde 84 ve Çin yüzde 81 oranları ile değerlendirmede en üst sıralarda yer alırken, Türkiye'de katılımcıların yüzde 66'sı şirketlerinin dijital stratejisi olduğunu belirtti.
GİDİŞATTAN DAHA İYİ
Katılımcıların yüzde 60'ı 2017 yılında ülkedeki ekonomik durumun iyileşeceğini düşünürken, yine aynı oranda katılımcı Türkiye'deki ekonomik durumun 2016'da 2015'e göre daha iyi olduğunu düşünüyor. Araştırmaya göre Türkiye de dahil olmak üzere, dünya çapında pek çok ülkede çalışanlar önümüzdeki 6 ayda iş değiştirmeyi beklemiyor. Ayrıca, bir önceki döneme kıyasla katılımcıların iş değiştirme beklentilerinde önemli ölçüde düşüş gözlemleniyor.
Katılımcıların yüzde 72'si son 6 ayda iş değiştirmediklerini belirtirken, halihazırda sadece yüzde 7'si aktif olarak iş aradıklarını aktarıyor. İş arama istekliliğindeki düşüşle birlikte, katılımcıların yüzde 74'ü işinden memnun olduğunu belirtiyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.