Pazar 28.05.2017
Son Güncelleme: Pazar 28.05.2017

Çalışanların yüzde 55’i kendini geliştirmiyor

ManpowerGroup tarafından yapılan araştırmaya göre çalışanların yüzde 55’i tecrübelerine güvenerek kendini geliştirmek için bir şey yapmaya ihtiyaç duymuyor

Manpowergroup tarafından yapılan "Belirsizlik Dönemlerinde İstihdam Planları" raporuna göre çalışanların yüzde 68'i yeni nesil ve gelecekteki gelişmeler nedeniyle işini kaybetmekten korkmuyor. Yüzde 55'i tecrübelerine güvenerek kendini geliştirmek adına bir şey yapmaya ihtiyaç duymuyor. Bu gibi nedenlerle işini kaybetmekten korkanların yüzde 22'si eğitim alarak, 16'sı daha çok çalışarak ve yüzde 7'si de yabancı dil öğrenerek işveren gözündeki değerini korumaya çalışıyor. Manpower Türkiye Genel Müdürü Reha Hatipoğlu, şirketlerin İK stratejilerini ve kurumsal eğitim planlarını şekillendirirken, çalışanlarını 'kendini geliştirmenin gerekliliği' konusunda da teşvik etmesi gerektiğini söyledi.
ESNEK PLANLAR GEREKEBİLiR
Şirketlerin istihdam planlarının bilinmeyenleri değil, bilinenleri temel aldığını aktaran Hatipoğlu, "Bu planlar belirli bir süre işleyebilir. Ancak plan dahilindeki bir değişken bile farklılık gösterirse, istihdam planlarının bir gecede tamamen değişmesi gerekebilir" şeklinde konuştu. Bu nedenle şirketlerin artık, iş gücü planlamaları yaparken beklenmedik değişimler karşısında da esneklik gösterebilecek planları tercih etmeleri gerektiğine dikkat çeken Hatipoğlu, "Gelecekteki beklenmedik değişimlerden etkilenmeyen, güçlü ve doğru bir iş gücü yaratmanın tek yolu budur" ifadelerini kullandı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.