Pazar 26.11.2017
Son Güncelleme: Pazar 26.11.2017

Türk Telekom çalışanları başa icat çıkarıyor

Mucit programıyla çalışanlarının fikirlerini tek çatı altında toplayan Türk Telekom, yeni projeleri hayata geçirmeye hazırlanıyor. Programla çalışanlar da karar alıcı hale geliyor

Çalışanlarının yaratıcı fikirlerini dinlemek isteyen Türk Telekom yeni icat çıkardı. Bu kapsamda Mucit projesini hayata geçiren şirket, çalışanların öneri, proje ve fikirlerini tek çatı altında topluyor. Türk Telekom Akademi ve İç İletişim Direktörü Mehmet Aldanmaz, projeye Anadolu'nun dört bir yanındaki Türk Telekom çalışanlarının büyük ilgi gösterdiğini belirterek, "Proje birbirinden ilginç fikirleri ortaya çıkardı" dedi. Aldanmaz ile Türk Telekom Mucit projesinin detaylarını konuştuk.
MUCİT projesi nasıl ortaya çıktı?
Türk Telekom, TTNET ve AVEA şirketlerimizin tek marka altında birleşmesinin ardından, çalışanların fikirlerini toplamak için kullandığımız platformların hepsini, 'Türk Telekom Mucit' ismiyle tek çatı altında değerlendirmeye başladık. Buradaki temel motivasyonumuz, sürekli gelişme anlayışıyla bizi en iyi tanıyan ve marka elçilerimiz olan çalışma arkadaşlarımızın yenilikçi fikirlerini sunabilecekleri katılımcı bir program tasarlamaktı.
FİKİRLERİ ÜST YÖNETİM İNCELEDİ
Projeye ilgi nasıldı?
Türkiye genelinde binlerce arkadaşımız Mucit platformuna rağbet gösterdi. Gelen tüm fikirler, şirket geneline yayılmış olan Mucit fikir elçilerimiz tarafından titizlikle değerlendirildi. Müşteri deneyimi, büyüme ve kârlılığımız, kurumsal itibarımız gibi kriterler açısından öne çıkan fikirleri üst yönetimimiz tek tek ele aldı. Şirketimize en yüksek faydayı sağlayacağına inandığımız Mucit'lerimizin fikirleri ödüle layık görüldü ve uygulamaya dönüşmesi için çalışmalara başlandı.
Projede fikirler neye göre seçiliyor?
Fikirler belirlemiş olduğumuz objektif kriterlere göre değerlendirmeye tabi tutuluyor. Örneğin gelen önerilerinden mevcut iş akışlarını iyileştirme ya da problemlerin çözümüne yönelik olan fikirler Düzenleyici Önleyici Faaliyetler sürecinde değerlendiriliyor. Dijital çağ, yenilikçi bakış açıları ve olayları farklı anlamlandırmayı gerektiriyor.
HER BİRİ KARAR ALICI HALE GELDİ
Projenin çalışanlara ne gibi katkıları var?
Bu programla çalışanlarımız, Türk Telekom'un müşterilerine sunduğu hizmetlerde karar alıcı durumuna geliyor. Mucit ile çalışma arkadaşlarımızı farklı ve yenilikçi düşünmeye teşvik etmek de amaçlarımız arasında yer alıyor. Böylece rutin işlerinin dışına çıkma ve kendilerini geliştirme fırsatı buluyorlar. Ödül mekanizmasıyla güçlendirdiğimiz projeyle çalışanlarımız kendilerine değer verildiğini görüyor, motivasyonları ve aidiyet duyguları artıyor.
81 İLDE 33 BİNİN ÜZERİNDE ÇALIŞAN
Türk Telekom bünyesinde kaç kişi çalışıyor?
Türkiye'nin 81 ilinde 33 binin üzerinde çalışanla hizmet veriyoruz. Türk Telekom olarak stratejilerimizden biri de 'İnsana Yatırım'. Birlikte çalışacağımız arkadaşlarımızın seçiminde, şirketimizin iş yapış şeklini oluşturan temeller ışığında, adaylarımızda 'müşteri odaklılık, güvenilirlik, yenilikçilik, insan odaklılık ve çeviklik' niteliklerini arıyoruz. Bu kapsamda, işe alım ekibimizle dikkatli, özenli bir seçme ve yerleştirme süreci uyguluyoruz.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.