Pazar 17.12.2017
Son Güncelleme: Pazar 17.12.2017

2020’de iş görüşmelerini robotlar yapacak

Alanında öncü şirketler İK’da robotik teknolojilere yatırımı artırıyor. 2020’de iş görüşmelerini robotların yapması bekleniyor

Teknolojinin hızı ve dijitalleşen dünya iş hayatındaki süreçleri dönüştürüyor. İşletmelerin insan kaynakları birimleri değişimin parçası oluyor. KPMG 2017 İK Dönüşüm Araştırması'na göre alanında lider şirketler İK süreçlerinde robotik teknolojilere yatırım yapıyor.
KPMG Türkiye İK Direktörü Emre Çavuşoğulları 2020'de işe alım ve işe uyum süreçlerinde robotların çok daha aktif rol oynayacağını söyledi. Çavuşoğulları, "Özellikle operasyonel süreçleri de robotik teknolojiler kullanılarak otomasyonu, operasyonel gider ve maliyetleri düşürüyor, insan kaynakları departmanının şirket içi etkinliğini artırarak daha stratejik çalışmalara odaklanılmasına imkân sağlıyor. Robotik teknolojileri, çalışanlarla ilgili sistemsel veri girişleri, özlük işleri, işe alım, işe uyum ve eğitim gibi insan kaynaklarının tüm temel süreçlerinde kullanılmaya başladı" dedi.
BÜYÜK VERİ ANALİZİ İLK SIRADA
Global İK devlerinin iş listelerinde büyük veri analizinin ilk sıralarda yer aldığını belirten Çavuşoğulları, bu veriyi analiz edecek teknolojilere yatırım yaptıklarını söyledi. Çavuşoğulları, Türkiye'de İK uygulamaları açısından lider kurumların İK Hedef İşletim Modelleri'ni oluşturduğunu kaydetti.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.