Pazar 14.01.2018
Son Güncelleme: Pazar 14.01.2018

Gençler girişimciliğini gösterebilmek istiyor

Her yıl dünyanın 61 ülkesinde 1.5 milyon gençle gerçekleşen Universum İdeal İşveren araştırmasının Türkiye'de 5'incisini yapan şirket, 44 bin 260 öğrenci ile görüşerek gençlerin istihdama bakışı, sektörlerle ve şirketlerle ilgili algıları ve iş yaşamına dair beklentileriyle ilgili önemli ipuçlarını veriyor. Araştırmaya göre Y kuşağı kariyer hedefinde girişimciliğini ve yaratıcılığını kullanabileceği bir iş yaşamı istiyor. Bu talebi, uluslararası kariyer yapmak, insan yönetmek ve iş güvencesinin sağlanması geliyor. Dinamo Danışmanlık Kurucu Ortağı&Universum Global Türkiye Lideri Evrim Kuran, "Türkiye'de Universum İdeal İşveren Araştırması'nı beş yıldır Türkiye'de de gerçekleştiriyoruz. Her yıl sonuçlarını Türkiye'nin en önemli işveren markası konferanslarından biri olan People Make The Brand'de paylaşıyoruz. Merakla beklenen sonuçlar ve konferansta ele alınan konular işveren markalarının geleceğini şekillendiriyor" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.