Pazar 22.04.2018
Son Güncelleme: Pazar 22.04.2018

Aile şirketleri kurumsallaşamıyor

Aile işletmelerinin sorunlarının masaya yatırıldığı toplantıya kuşaklar arası çatışma ve kurumsallaşma damga vurdu

İstanbul Kültür Üniversitesi (İKÜ) Aile İşletmeleri ve Girişimcilik Uygulama ve Araştırma Merkezi'nin (AGMER) düzenlediği Aile İşletmeleri Kongresi'nde, aile işletmelerinde sürdürülebilirlik, girişimcilik ve marka yaratma, ailede iletişim, devretme problemleri masaya yatırıldı. Sektörün önde gelen aile işletmelerinin temsilcilerinin katıldığı etkinliğin ortak teması ise kurumsallaşma sürecinde yaşanan problemler ve kuşaklar arası çatışma oldu.

KADINLAR ZORLUK ÇEKİYOR
Aile işletmelerinin en büyük sorununun sürdürülebilirlik olduğunu ifade eden İKÜ Mütevelli Heyet Başkanı Dr. Bahar Akıngüç Günver, bu işletmelerin Türkiye ekonomisini temsil ettiğini söyledi. İşletmelerde kadın liderlerin büyük zorluk yaşadığını belirten Günver, bütün işletmelerde kadın liderlerin ilerleyebilmesi için fırsatların sunulması gerektiğini belirtti. Türkiye'nin itici gücünü aile işletmelerinin oluşturduğunu söyleyen Kongre Düzenleme Kurulu Başkanı Prof. Dr. Uğur Yozgatlı, "Aile işletmelerinin en büyük sorunlarından biri kurumsallaşma. İşletmelerin ömürleri kurucularınkiyle sınırlı kalmamalı" dedi.

Yeşim OKSAY

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.