Keramet 21 günde mi? Şekeri bırakmanın sırrı...

21 günde şeker bağımlılığından kurtulmak ya da istenmeyen alışkanlıklarınızı değiştirebilmek, fiziksel olarak yenilenmek mümkün mü? Birçok insan 21 günde yapacaklarıyla mucizeler olacağını düşünüyor. Peki uzmanlar ne diyor? Beslenme uzmanı, spor hocası ve psikoloğa sorduk...
Giriş Tarihi: 30.10.2021 09:01 Güncelleme Tarihi: 30.10.2021 09:16

Hepimizin karşısına mutlaka çıkmıştır "21 günde değişim" felsefesi... Bu 21 günün sırrı nedir ve neden 15, 16 değil de 21 gün? Bu kavram ilk olarak 1960 yılında Dr. Maxwell Maltz tarafından yayımlanan Psycho-Cybernetics kitabında yer aldı. Yaptığı çalışmada hastalarının yeni görüntülerine alışmalarının 21 gün sürdüğünü söylemiş ve kitabında 'bu ve yaygın olarak kullanılan pek çok fenomen eski bir zihinsel görüntünün silinip, yerine yenisinin gelebilmesi için en az 21 gün geçmesi gerekir' şeklinde yer almıştır. Böylelikle 21 gün kavramı ortaya çıkmış.

Bu konuyu araştırmaya karar vermiştim ki "21 Günde ŞekerSizsiniz" programıyla danışanlarına şekersiz bir hayatın kapılarını açan, fonksiyonel tıp sağlık koçu Ebru Zeynep Altay ile karşılaştım. Şeker kullanmazsak vücudumuzda meydana gelen düzelmeleri Altay ile konuştuk. Peki, 21 günde vücut şeklimizi ve psikolojimizi düzeltmek de mümkün mü? Gelin işin uzmanlarına kulak verelim ve 21 günün kerametini arayalım.

HABERİN DEVAMI
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.