2 çocuk öldü: Kinder’den sonra Nestle’de de bakteri krizi! Uzmanı açıkladı: Bulaştıktan sonra 11 saat içinde…

Belçika’da Kinder Sürpriz çikolatalarının ortaya çıkardığı salmonella bakterisi krizinin ardından, Avrupa şimdi de Fransa’da Nestle’nin dondurulmuş pizzalarında ortaya çıkan koli basili bakterisi yayılımı ile gündemde. 48’i çocuk, 50 kişinin enfekte olduğu bu vakalar arasında 2 çocuk ise hayatını kaybetti. Son günlerde sıklıkla sağlıksız üretim şartları ile gündeme gelen markaların neden böyle bir süreçle karşı karşıya kaldıklarının cevabını ise Gıda Mühendisi Setenay Abrekoğlu verdi.
AYBİKE ŞAHİN
Giriş Tarihi: 15.04.2022 15:44 Güncelleme Tarihi: 15.04.2022 16:01

Fransa'da içerdiği Koli Basili (E.coli) bakterisi nedeniyle 2 kişinin ölümüne sebep olan Buitoni pizzaları üreten Nestle'nin merkezi ile Buitoni fabrikasında arama yapıldı. Ülke basınındaki haberlere göre, 22 Mart'ta Paris Kamu Savcılığınca "adam öldürme", "aldatma" ve "başkalarının hayatını tehlikeye atma suçlamalarıyla soruşturma açılan olayla ilgili bu sabah Caudry kentindeki Buitoni fabrikasında ve Issy-les-Moulineaux kentindeki Nestle'nin genel merkezinde arama yapıldı.

Tüm bu süreçlerle ilişkili olarak Avrupa'da halk sağlığında yaşanan bu krizin nelerden kaynaklandığını, koli basili bakterisinin ortaya çıkardığı sağlık sorunlarını ve bu tip enfekte olmuş gıdalara karşı kişilerin nasıl bir önlem alabileceğine dair merak edilen her şeyi Gıda Mühendisi Setenay Abrekoğlu yanıtladı. İşte tüm merak edilenler…

HABERİN DEVAMI
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.