O cümle belli oldu! İşte en çok söylenen o yalan...

Yapılan son araştırma, hepimizin sosyal dünyasını yakından ilgilendiriyor. Her ne kadar yalan söylemenin kötü bir şey olduğunu sıklıkla dile getirsek de günlük hayatta en çok yapılan eylemlerden biri. Peki sizce en çok söylenen yalan hangisi? İşte cevabı...
Giriş Tarihi: 27.07.2022 15:15 Güncelleme Tarihi: 27.07.2022 15:15

Areda Survey'in bin 100 katılımcıyla gerçekleştirdiği ''En sık söylenen yalanlar'' araştırması sonuçlarına göre Türk halkının en çok başvurduğu beyaz yalan yüzde 21,1 ile "Ben asla yalan söylemem" oldu.

ARAŞTIRMAYA GÖRE EN ÇOK SÖYLENEN YALANLAR

Araştırmada "En sık başvurduğunuz beyaz yalan hangisi?" sorusuna katılımcıların cevapları şu şekilde oldu:

"Yüzde 21,1 ben asla yalan söylemem,

"Yüzde 16,5 telefonum sessizdeydi,

"Yüzde 12,7 kullanım şartlarını okudum, kabul ediyorum,

"Yüzde 10,3 söyle kızmayacağım,

"Yüzde 9,1 telefonu değiştirdim, numaran kayıtlı değil,

"Yüzde 6,0 iyi derecede İngilizce biliyorum,

"Yüzde 4,5 üzerimde nakit yok,

"Yüzde 4,0 önemli olan ruh güzelliği,

"Yüzde 2,6 önemli olan kazanmak değil yarışmaktı,

"Yüzde 2,6 yok ya ben de yeni gelmiştim zaten,

"Yüzde 10,6 diğer olarak belirlendi."

METODOLOJİ

Areda Survey tarafından 20 – 25 Temmuz tarihleri arasında gerçekleştirilen yalan araştırmasına bin 100 kişi katıldı. Araştırma kantitatif araştırma yöntemlerinden CAWI tekniği ile "Areda Survey'in Profil Bazlı Dijital Paneli" kullanılarak gerçekleştirildi.

HABERİN DEVAMI
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.