ŞİRİN SEVER

Logoya ihtiyaç duymuyorlar

'Aşk-ı Memnu' dizisinde Bihter'in kullandığı Burberry valizin 'çakma' olduğundan şüphelenmişti bir arkadaşım... Dizinin sonunda, jenerikte logo da kullanılmadığı için merak etmişti. "Birileri alışveriş cadılarını aydınlatabilir mi?" diye çağrı yapmıştım ben de dün. Burberry'den aradılar, valiz orijinalmiş. Ayrıca "Dizinin sponsoruyuz ama logo kullanılmasına ihtiyaç duymuyoruz" dediler. Markanın, gayet baskın ve dikkat çeken bir deseni olduğu için neyin ne olduğu anında anlaşılıyor, dolayısıyla tekrar logo gösterme ihtiyacı duyulmuyor demek ki. Burberry markasının, bugüne kadar ilk kez bir diziye sponsor olduğunu da öğrendim, bu sayede. Sadece Türkiye'de değil, dünyanın hiçbir yerinde böyle bir şey yapmayı tercih etmemişler daha önce. Ancak mükemmel bir geri dönüş almışlar. Bihter'in Behlül'le tekneye giderken taktığı çantadan anında 15 tane satılmış örneğin. Bakar mısınız şu dizilerin gücüne!

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
BİZE ULAŞIN