Pazartesi 01.03.2010

Sıcak Tutan Bir Eğilim

Moda perakendecileri son zamanlarda oldukça hırpalanmalarına rağmen, sonbahar koleksiyonlarıyla ilgili olarak çok iyimserler. Bunun bir nedeni, tasarımcıların ceketleri, atletleri, kazakları, elbiseleri birbirini üzerine giydirerek sunmaları. Bu katmanlı giyinme eğilimi, mantıksal olarak müşterilerin mağazalarda birden fazla ürünü satın almalarını sağlıyor. Bu katmanlardan bir tanesi, uzun zaman önce unutulan ve sadece dans kıyafeti uzmanları ve alışveriş merkezlerinde çocuk giyim bölümleri tarafından yaşatılan "tozluk." Rag & Bone hem erkek hem de kadın modellerini tanıtıyor. Michael Kors, Thakoon, Derek Lam de çeşitli tozluk modelleri sunuyor. Alexander Wang'ın uzun tozlukları da oldukça ilgi çekti. Manhattan'da Kirna Zabête mağazasının sahibi Beth Buccini, "Alexander Wang'ın tozlukları her genç kızın alması gerekenler listesinin başında olacak" diyor. Ortağı Sarah Easley, tasarımcıların sonbahar için hazırladıkları tozlukların her türlü kısa eteği ve kıyafeti tamamlayabileceğini söylüyor. "Ben tozlukların arkasındaki dans kökenini seviyorum" diyor. Tozlukların moda olmasının üzerinden çok zaman geçti. "Flashdance" filmi 1983 yılında gösterime girmişti. Yeni nesil genç kadınlar, neon ışıklı güneş gözlükler, dökümlü bluzlar ve şalvar pantolonlar gibi 1980'lerin diğer modalarını kabullendiler. Tozluklar da beğenilebilinir. Buccini, "Tozluklar muhtemelen 1980'lerin henüz dokunulmamış tek modası" diyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.