Mavi'nin 2017 ilkbahar-yaz koleksiyon lansmanı için Galata Rum İlkokulu'ndaydım. Mekan ilginç değil mi?
Çünkü Aytül Ayke Fıratoğlu ve Yonca Bagana ikilisinin parmağı var da ondan. Çünkü işleri davet dizayn etmek ve bu işte de her zaman çok başarılılar. Lansmanın düzenlendiği alana girdiğinizde bir anda kendinizi Küba'nın ünlü plajlarından birinde buluyorsunuz. Mavi, yaz sezonunda bizi 80'li 90'lı yıllara götürüyor. Sloganlı ceketler, acid emojili tişörtler ilk dikkati çeken detaylar. Mom jean dediğimiz yüksek belli pantolon modellerin trendi hızla devam ediyor. Bu sezon redone yani eski jeanleri birleştirip yeni jeanlerin yaratıldığı gömlek ve ceketlere de koleksiyonda sık rastlanıyor. Asimetrik, eskimiş yırtık paçaların meraklısı olanlar için koleksiyon birebir yani.
Hazır markanın pazarlama direktörü Serpil Berkan'ı bulmuşken kendisine neden Serenay Sarıkaya ile anlaşmalarının bittiğini soruyorum. Benim için o kadar birbirine uygun birliktelik ki, acaba arkasında magazinsel bir şey mi var diye merak ediyorum. Ama Berkan hevesimi kursağımda bırakıyor. İşin arka planında magazinel bir şey yok. "Sözleşme bu kadardı" diyor ama ekliyor: "Bir ünlü bir kere Mavi yüzü olduysa, her an yeniden olabilir.
Nasıl bir zamanlar Kıvanç Tatlıtuğ oldu, sonrasında ara verdik ve tekrar kendisiyle anlaştık; aynı durum çalıştığımız her ünlü için geçerlidir."